Bandiera

Perchè i tagliatelle miraculose anu bisognu di esse asciugate dopu a bollitura | Ketoslim Mo

Purtate l'acqua à ebullizione in una casseruola media.Scolate i tagliatellein un scolapasta è sciacquate sottu à l'acqua fredda per 30 secondi. Fate coce i tagliatelle in acqua bollente per 2-3 minuti. Scolate i tagliatelle è rimetteteli in a padella à focu mediu. Mescolate u più pussibule per asciugà i tagliatelle. I tagliatelle Shirataki sò gommosi in paragone à a pasta (sò fatti da a pianta konjac) dunque qualsiasi durata di cottura li rende ancu più gommosi.

I tagliatelle micca aperti ponu esse cunservati in u frigorifero senza influenzà a struttura. Sè avete cottu tagliatelle, rimettitele in u frigorifero è manghjatele di novu, perderanu i so nutrienti è diventeranu rigide è batteriche, influenzendu a struttura di e vostre tagliatelle.

 

Chì alimenti cuntenenu a radica di konjac?

tagliatelle d'avena konajc in massa

Perchè i tagliatelle miraculose anu bisognu di esse asciugate dopu a bollitura

Perchè i tagliatelle cotti si seccanu dopu un certu tempu ? Què hè perchè ci hè un pocu d'acqua nantu à a superficia quandu l'avete appena cotta. Dopu un pocu tempu, una parte di l'acqua evapora è a maiò parte hè assorbita. I tagliatelle parenu secchi, ma u pesu tutale di i tagliatelle ùn cambia micca assai. L'acqua hè distribuita più uniformemente nantu à a superficia.

Un'altra ragione hè a mancanza di tempu di cottura. Per coce i tagliatelle, mette acqua calda in una pignatta è fate bollire finu à chì ùn ci sia più core biancu. Coce i tagliatelle in abbastanza acqua per evità chì si appiccichinu trà di elli. Quandu i tagliatelle sò bolliti, ponu esse aduprati per fà tagliatelle miste, tagliatelle d'ova, tagliatelle di zuppa chjara, tagliatelle di verdura, ecc. Hè megliu manghjà i tagliatelle u più prestu pussibule dopu a cottura per evità di influenzà u gustu di i tagliatelle.

Ricette è ricette per tagliatelle fatte à manu

1. Versate a farina in una ciotola è aghjunghjite acqua;

2, versate in a farina bianca, versate in acqua fredda. Continuate à mischjà in u bacinu, finu à chì a farina è l'acqua righjunghjenu a proporzione adatta;

3, cù un mattarellu, stendete a pasta in una grande torta, stendetela fina, tagliatela à strisce cù un cultellu, tagliatela fine;

4. Sparghjite a farina nantu à i tagliatelle tagliate per impedisce ch'elli si appiccichinu trà di elli.

5. Dopu, fate bollire una pignatta d'acqua è fate coce i tagliatelle.

6, ricetta di tagliatelle fatta à manu: acqua, tagliatelle.

Cunclusione

I tagliatelle miraculose anu bisognu d'esse asciutte dopu à ebullizione. Dopu un pocu tempu, una parte di l'acqua evapora è a maiò parte hè assorbita. I tagliatelle parenu secchi, ma u pesu tutale di i tagliatelle ùn cambia micca assai. L'acqua hè distribuita più uniformemente nantu à a superficia.


Data di publicazione: 24 di marzu di u 2022