Bandiera

Cumu preparà i tagliatelle miraculose

I tagliatelle Shirataki (cunnisciuti ancu cum'è tagliatelle miraculose, tagliatelle konjak, o tagliatelle konnyaku) sò un ingrediente pupulare in a cucina asiatica. U konjac hè largamente adupratu. Hè fattu da a pianta di konjac chì hè macinata è poi trasfurmata in tagliatelle, risu, spuntini, toufu o ancu frullati. I tagliatelle Shirataki sò guasi zero calorie è zero carboidrati. Sò ricchi di fibre dietetiche, chì sò bone per a salute.

 

3

I tagliatelle magichi anu un gustu ? Chì s'ellu ùn mi piace micca u gustu ?

U liquidu in i tagliatelle magichi hè acqua calcarea comestibile, chì pò aumentà a durata di conservazione è l'effettu anticorrosione di i tagliatelle, è hè più favurevule à a freschezza di i tagliatelle, u gustu è cusì. Sia u gustu sia a struttura ponu esse significativamente migliurati se seguite sta guida. A regula d'oru hè di sciacqualli bè è di fritturalli in padella senza oliu o altri liquidi per caccià a più acqua pussibule. Menu acqua ferma in i tagliatelle, megliu hè a struttura. Una volta preparati, ponu esse cotti in salse, sughi, cù furmagliu o in fritture.

metudu di cucina di tagliatelle miraculose

Tagliatelle fredde

Unu: Scolate i tagliatelle. Scartate tutta l'acqua da u pacchettu. Pone i tagliatelle in un grande setacciu è sciacquateli bè sottu à l'acqua corrente.

Dui: Trasferite in una pignatta cù acqua bollente è fate coce per 2 o 3 minuti. Stu passu hè impurtante per eliminà l'odore sgradevule. (Inoltre, aghjunghje un pizzicu d'acitu aiuta!)

Trè: Per a salsa in una piccula ciotola, sbucciate è schiacciate l'agliu. Aghjunghjite l'oliu d'oliva, l'oliu di sesamo, l'acetu di sidru di mela (piccula quantità), a salsa di soia, a salsa d'ostriche è i semi di sesamo biancu. Mescolate bè. Mettete da parte.

Quattru: Fate coce i tagliatelle di konjac cù acqua bollente per 5 minuti, cacciateli è versateli sopra cù acqua fredda, poi aghjunghjite i condimenti è mischiate. Sè vi piacenu i ligumi, aghjunghjite un pocu di melone verde, carotte, broccoli è carne magra / manzo, è pudete manghjà.

 

Tagliatelle in pignatta calda

Indipendentemente da cumu hè cottu, duvete lavà i tagliatelle parechje volte. Prima preparate a salsa: pigliate un pocu d'agliu schiacciatu, cipolla tritata, salsa di soia, salsa d'ostriche, salsa di chili (sceglite secondu i gusti persunali), oliu di sesamo, fonte d'oliu, caricate un mischju inseme, tutta a salsa deliziosa hè pronta, mette u condimentu di stufatu in a pignatta è fate bollire, mette i tagliatelle lavati in a pignatta, 2 minuti per cucchiaià (i tagliatelle per troppu tempu ùn sò micca boni), cacciateli per i tagliatelle in a salsa, avete appena finitu di manghjà!

 

Tagliatelle fritte

Aprite u pacchettu, lavate i tagliatelle duie volte, scolate l'acqua, mette l'oliu in a pignatta, mette i tagliatelle in a pignatta è saltateli in padella, mette un pocu di sale, salsa di soia, ligumi chì vi piace manghjà inseme, mette un pocu d'acqua, 3 minuti dopu pudete manghjà, ùn sentite micca abbastanza sapore, pudete ancu mette qualchì altru sacchettu di cundimentu.

In tuttu, i tagliatelle di konjac sò faciuli da coce è ponu esse manghjati in parechji modi. Sè vo site un impiegatu d'uffiziu o qualchissia chì hè troppu pigru per cucinà, pudete sceglie tagliatelle istantanee o risu, chì di solitu si manghja in un sacchettu. Hè assai cunveniente.

Cunclusione

I tagliatelle miraculose sò tagliatelle Shirataki è ponu esse fatte in parechji modi. Sò deliziose, sane è pratiche.

 


Data di publicazione: 04 di marzu di u 2022