Banner

ciò chì hè konjac Food |Ketoslim Mo

L'origine di konjac

Tacca [2] (AmorphophallusKonjac) hè una pianta erbacea perenne di Amorphophallus Konjac (Araceae). Hè nativu di Giappone, India, Sri Lanka è Peninsula Malay.Hè stata piantata in u suduvestu di a Cina per parechji anni.Hè una di l'erbe in i libri antichi chinesi dapoi l'antichità. In più di i zoni di pruduzzione sopra, distribuitu ancu in Vietnam, Himalaya à Tailanda è Gansu, Ningxia, pruvince Jiangnan, Shaanxi è altri lochi, in l'ultimi anni, in a Cina continentale. soprattuttu in Sichuan, Yunnan, Guizhou zona di massa production.It hè ancu pruduciutu in Puli, Yuci è Taitung in Taiwan.Cresce à un'altitudine di 310 m à 2 200 m, è cresce soprattuttu à l'orlu di e fureste, sottu boschi aperti è in i lochi umidi à i dui lati di i corsi è di e vaddi.

Fonte:https://en.wikipedia.org/wiki/Shirataki_noodles

konjac toufu

Sapete u ciculu di crescita è a funzione di konjac?

Eccu i veri risposti da i netizens per a vostra riferenza:

Risposta 1

Cunnisciuta ancu com'è "yak demoniu" in l'antica Cina, l'erba konnyaku si crede chì hà a capacità di "pulizia l'intestini" (regulate l'intestini) dapoi l'antichità. In u Giappone hè cunnisciutu cum'è 菎 Kaku (katakana: jin). hè ovoidu, matura da cima à fondu è cambia da u verde à u rossu à u turchinu reale. Etapa di fruttu da Aostu à Settembre.USI:Materiali polimeri impermeabiliAncu s'ellu ùn hè micca durabile cum'è a gomma o a resina sintetica, hè stata largamente utilizata com'è materiale impermeable durante a Sicunna Guerra Munniali per a mancanza di pruvisti, u trasportu convenientu è a difficultà per ottene gomma. è ancu usatu cum'è u materiale per i bombe di globu in l'applicazioni militari, ma avà hè statu cambiatu in materiale polimeru di polisaccharide.Polvere di Konjac

Chopping up the ruo and dry it to make a powder chì hè faciule da priservà

Risposta 2

U konnyaku hè una pianta tropicale, perchè quandu a tampiratura scende sottu à 20 gradi Celsius o à a mità di nuvembre, cumencia à hibernate è pruduce un tubercu gonfiatu. U tubercu cuntene glucomannan è amidu cum'è nutrienti per a crescita di l'annu dopu di u konnyaku, chì hè divisu in quattru spezie è riproduce dopu l'hibernazione.Prima, a ripruduzzione di tuberi.Tagliate u tuberu nyaku in pezzi 50-100g, cù u capu di punta cum'è u centru.Quandu l'incisione hè guarita, pò esse usata cum'è un tipu d'impressione. , i Yo Whips cresce accantu à u tuberu Tacca chì hè più di 2 anni.U Yo Whips sò tagliati in segmenti di 5 cm per nutrimentu è ripruduzzione. Terzu, ripruduzzione di sementi. I graneddi pruduciuti da a ripruduzzione sessuale di Tacca trasformanu l'endosperma in un tuberu prima chì a mamma matura, per quessa hè dorme. U periodu dorme hè di circa 200-250. ghjorni.Deve esse suminati in u marzu dopu.Quartu, cultura di tissutu.Using tissutu tuber o bud terminal.Capaci à pruduce un gran numaru di piantini d'alta qualità.Durante a cultura di tissuti, deve esse nutatu chì u callu di Tacca hè propensu. à Browning.

Risposta 3

Tacca stessu cuntene una grande quantità di l'acidu oxalic, chì hè biotossicu è ùn pò micca esse manghjatu crudu.Hè bisognu à esse macinatu, lavatu, aghjustatu cù l'idrossidu di calcium, bollita è trasfurmatu prima di pudè manghjà.
A so funzione principale hè chì hè riccu in fibra, ma hà assai pochi calori. Perchè hè un pruduttu trasfurmatu di a pianta, pò esse cunsideratu vegetariana è hà un gustu spiciale, per quessa hè assai populari cù a ghjente. U cumpunente principale hè glucose è Mannose ligame di polysaccharide, appartene à una fiber soluble in acqua. Perchè u sistema digestivu umanu ùn hà micca capacità di digerirà è assorbe, pò aiutà à u peristalsi gastrointestinali, cunnisciutu cum'è "scavenger gastrointestinal" in Japan.Because forza bibulous hè assai forte, pruduce a sazietà facilmente, ancu esse spessu cunsiderate cum'è alimentu per riduce u pesu.
Kruo hè spessu fattu in un alimentu di gelatina. Siccomu u konnyaku deve esse masticatu in picculi pezzi prima ch'ellu pò esse inghjustu.

Tempu di pubblicazione: 03-03-2021