Banner

Konjac Pasta hè sana?

Ketoslim mo

Is Pasta KonjacSanu ?Cosa hè a pasta konjac?Konjac ètagliatelle shiratakisò tramindui fatti da u cormu amidonatu di a pianta Konjac.Hè un alimentu tradiziunale originatu in Giappone in u VI seculu.Sò fatti da ufibre de glucomannaneda a pianta di konjac chì hè macinata in una farina è dopu usata per fà i tagliatelle.Questa hè una bona fonti di fibra solubile è "prebiotici" chì sò utili per aumentà i boni batteri in l'intestinu.I noodles sò generalmente imballati in acqua.Hanu una texture gelatinosa.Sò assai faciuli di preparà perchè solu implica di drenà u liquidu è dà un bon risciacquare.Per caccià ogni odore da u fluidu di imballaggio, immerse in acqua fogera per circa un minutu.Ùn anu micca assai gustu nantu à u so propiu, cusì piglianu u gustu di l'alimentu in cui sò cotti.

pexels-fauxels-3184183 (1)

Benefici di a pasta Konjac:

• perdita di pisu - mentri u cunsumu ùn vi causariperde u pesu, vi aiuta à sentu sanu cusì chì vi prubabilmente di manghjà menu.

• Aiutu digestioni– uglucomannan hè benefica per riduce i sintomi di stitichezza.Da u latu, u cunsumu eccessivu pò creà impatti digestivu indesevuli, cum'è feci molle è gonfiore.

• A prumuzione di u nivellu di colesterolu - numerosi studii nantu à l'usu di a fibra di konjac anu dimustratu i beneficii di u colesterolu.

• A migliurà a gestione di u zuccheru di sangue - supplementing with konjac mustrò un glucose di fasting melloratu.

Cum'è i benefici sopra avemu citatu, quì hè a prudenza chì li cunsumà in moderazione cum'è avete qualsiasi altru alimentu.Avete bisognu di un equilibriu di macronutrienti per sente u vostru megliu è ùn vulete micca piglià troppu di ogni alimentu individuale (ancu i sani).

Pruvate di furnisce e persone cun cibo konjac sano hè sempre u primu scopu di a nostra cumpagnia, postu chì simu certificati da IFS, KOSHER, HALAL, HACCP ... unisciti à noi è pruvate l'alimenti sani konjac avà!

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi

Tempu di post: 23-novembre-2021