Banner

Ciò chì hà l'effettu di a superficia d'avena konjac

U fabricatore di alimenti Konjac

Ci sò parechji prudutti di konjac: tagliatelle d'avena / tagliatelle di spinaci / pasta / risu / snack konjac / salsa di konjac / polvere di rimpiazzamentu di konjac / torta di risu / spugna di konjac è cusì sò tipi di konjac cumuni nantu à u mercatu. cù acqua o acqua fogera parechje volte per sguassà u gustu alkali prima di manghjà.

1,KonjacFoods hè stata focu annantu à a migliurà a struttura di i noodles, mentre mantene a so calori zero.In u risultatu, avemu truvatu chì aghjunghjendu fibra d'avena (fatta in i Stati Uniti) hè più faciule per i noodles per assorbe più sapori è a texture hè ancu menu gomma.A fibra d'avena hà sappiutu fà a struttura di i noodles konjac tamer.L'unica diferenza hè chì u culore di sti tagliatelle sò marroni chjaru (per via di a fibra d'avena).

2、L'alimenti Konjac sò di culore biancu, quasi trasparente è gelatinoso, è pacchettu cù sacchetti di plastica pieni d'acqua.Sò custituiti principarmenti di fibra sulubbili di konjac glucomannan, è sò assai bassu glycemic, è dunque soprattuttu boni per e persone cun diabete.

Konajc tagliatelle d'avena 0 calori

chì hè u Konjac Oat Noodles?

Eccu i veri risposti da i netizens per a vostra riferenza:

Risposta u 18 di ferraghju 2020

Konjac Oat Noodles, hè un novu pruduttu in attesa di patente da Konjac Foods.I noodles d'avena Konjac anu zero calori, è sò fatti cù fibra Konjac è fibra d'avena.A fibra Konjac cuntene ancu glucomannan, chì hè una fibra dietetica soluble in acqua.L'ingredientu di a fibra d'avena hè fatta in a radica di konjac, hè principalmente una fibra dietetica insolubile in acqua.I tagliatelle d'avena Konjac venenu in una forma umida è sò pre-imballate in acqua.

Tradizionalmente, i noodles konjac, cunnisciuti ancu cum'è Shirataki noodles o Konnyaku in Japanese, anu zero calori, sò trasparenti è sò simili à i noodles di vetru chinesi, in ogni modu, i noodles konjac tradiziunali anu una struttura di gomma è à volte ùn sò micca capaci di assorbe tutti i sapori.

Risposta u 28 di ferraghju 2020

I noodles d'avena di Konjac ùn anu micca un sapore propiu. Ancu s'ellu in certi casi, avete l'odore di l'acqua alkalina quandu avete apertu u saccu, hè faciule da lavà.Dopu à ebollizione per un pocu tempu, risciacquate rapidamente cù acqua calda è l'odore sparirà cumplettamente.

I noodles d'avena Konjac sò una pasta unica fatta da una mistura di fibra konjac è farina di fibra d'avena.A cuntrariu di a pasta normale, hè senza caloria.

In cunfrontu cù i tagliatelle tradiziunali di u cuteddu biancu konjac, i noodles d'avena konjac s'assumiglianu più à i noodles ordinali è sò di culore marrone chjaru (per via di a fibra d'avena), faciule d'assorbire u sapori è menu elasticu. patente di novu alimentu.

I noodles di farina d'avena Konjac sò senza calorie, faciuli di coccu, basta à risciacquare è sguassi, è poi pudete aghjunghje à a vostra ricetta preferita, calda o fridda.

A farina d'avena konjac fatta da fibra d'avena è fibra konjac (glucomannan) cuntene fibra soluble di konjac glucomannan è fibra d'avena insoluble. A fibra d'avena hè zero calori, è pudete aghjunghje noodles d'avena konjac à a vostra ricetta preferita, chì generalmente chjama macaroni.

https://cubemason.com/konjacfoods/product/37.html


Tempu di post: 29-06-2021