Banner

quantu fibra in 85 grammi di noodles konjac

Noodle Konjac, una spezia di noodle chì sò fatti di farina di konjac, chì hè fatta da una parte di u tuberu di u troncu chì si sviluppa sottu terra, a radica hè piena di glucomannan, una fibra dietetica chì pò aiutà.perdita di pisu.Hè ancu chjamatunoodle shirataki or noodle miraculu.Shirataki noodle hè u chjamu giapponese originale, significa "cascata bianca", una descrizzione di a forma.Noodle miraculu descrive e funzioni maravigghiusu chì u noodle konjac hà.

 

 

pexels-engin-akyurt-2347311

Quantu fibra in 270 grammi di noodles konjac?

I nostri prudutti sò soprattuttu 270 g per porzione, cusì pigliate i nostri noodoles konjac per esempiu:

33f7d8d5358087ad12531301dce2e5e

Skinny konjac pasta hè tutale 270g pesu, pisu netu hè 200g, comu si pò dì da u cartulare nutrition, l 'energia, a caloria hè solu 5Kcal, chì hè assai bassu calori, fibra ùn hè riclamatu in u cartulare.Per mezu di l'indagine è a rilevazione, a fibra datu hè 3.2g.Sicondu u GB28050, chì cuntene 3g o più di 3g hè dichjaratu chì cuntene fibra dietetica in 100 grammi konjac noodles, 3.2g hè dichjaratu chì cuntene fibra dietetica.

Quantu fibra in 85 grammi di noodles konjac?

Cume ci sò 3,2 grammi di fibra dietetica in 100 grammi di noodles konjac, pudemu calculà chì ci sò 2,7 grammi di fibra dietetica in 85 grammi di noodles konjac.

Chì ci hè a fibra dietetica in i noodles konjac?

Glucomannan, una fibra dietetica chì vene da u vegetale konjac, hè una fibra assai viscosa, chì hè un tipu di fibra soluble chì pò assorbe l'acqua per furmà un gel.In i noodles konjac, di solitu ci sò 97% d'acqua è 3% farina di konjac, chì hè perchè u glucomannan pò assorbe finu à 50 volte u so pesu in acqua.I noodles konjac si movenu à traversu u vostru sistema digestivu assai lentamente, chì vi aiuta à sentenu pienu è ritarda l'assorbimentu di nutrienti in u sangue.Inoltre, a fibra viscosa funziona cum'è un prebioticu.Nutre i batteri chì vivenu in u vostru colon, i batteri fermentanu a fibra in acidi grassi di catena corta, chì ponu cumbatte l'infiammazione, rinfurzà a funzione immune è furnisce altri benefici per a salute!

Induve possu cumprà noodles konjac?

Keto slim Mo hè unfabbrica di tagliatelle, Producemu tagliatelle konjac, risu konjac, cibo vegetariano konjac è snacks konjac ecc,...

Cù una larga gamma, bella qualità, prezzi ragiunate è disinni eleganti, i nostri prudutti sò largamente usati in l'industria alimentaria è in altre industrie.
• 10+ anni di sperienza in l'industria;
• 6000+ spaziu di piantazione quadrata;
• 5000+ tunnillati pruduzzione annuali;
• 100+ impiegati;
• 40+ paesi d'esportazione.

Avemu parechje pulitiche nantu à cumprà tagliatelle konjac da noi, cumprese a cooperazione.

Cunclusioni

Ci sò 2,7 grammi di fibra dietetica in 85 grammi di noodles konjac, u glucomannan pò rinfurzà a funzione immune è ritardà u vostru intervallu di fame, aiuta per a perdita di pisu.


Tempu di Postu: 13-Jan-2022