Banner

I noodles konjac sò zero calori?

U fabricatore di alimenti Konjac

Sò tagliatelle konjaczero calori?i noodles konjac chjamanu ancuNoodles miraculi, tagliatelle Shirataki,Ketoslim mo pussedefabbrica di tagliatelle, simu pruduttori di tagliatelle, i nostri noodles Chine sò esportati in più di 30 paesi in u mondu.per piglià stu tema, prima avemu bisognu di sapè da chì sò fatti i noodles konjac:

Shirataki (giapponese: 白滝, spessu scritta cù l'hiragana しらたき) o ito-konnyaku (giapponese: 糸こんにゃく) sò traslucidi, gelatinosi tradiziunali japonesi tagliatelle fatti da u konjac yam (divil's word elephant yam or significa tonguewhite yam or). cascata', riferenu à l'apparizione di sti tagliatelle.A maiò parte di l'acqua è di glucomannan, una fibra dietetica solubile in acqua, sò assai bassu in carbuidrati digeribili è energia di l'alimentariu, è anu pocu gustu propiu.

I noodles Shirataki venenu in forme "umida" secche è dolci in i mercati asiatichi è in certi supermercati.Quandu si cumprà umidi, sò imballati in liquidu.Normalmente anu una vita di conservazione di finu à un annu.Alcune marche necessitanu di risciacquare o parboiling, postu chì l'acqua in l'imballu hà un odore chì alcuni trovanu sgradevule.

I noodles ponu ancu esse sbuchjati è arrustiti in seccu, chì diminuite l'amarezza è dà à i noodles una consistenza più cum'è pasta.I noodles arrustiti in seccu ponu esse sirvuti in una sopa o una salsa.

Fonte:https://en.wikipedia.org/wiki/Shirataki_noodles

 

pexels-toa-heftiba-şinca-940302

Estrattu da a radica di a pianta konjac.I noodles konjac sò pieni di glucomannan, perchè a fibra passa per u vostru intestinu senza digerir, i noodles shirataki sò praticamente senza calori è carbs.

Sicondu u documentu emessu da u Ministeru di a Salute di a Republica Populare Chine, cum'è pudemu vede a parte sottu:

GB28050

Sottu 17 kJ (4ckal) hè uguali à zero calori per 100 g di porzione, assai di i nostri noodles konjac sò intornu à 20 kJ, konjactagliatelle istantanee eccettu.basicamente sò zero calori.

Semu certificati da FDA, IFS, BRC, HACCP, Kosher, ISO, QS... Sempre cunsideratu a salute cum'è a prima priorità.

Per più infurmazione nantu à l'articuli o i prudutti quì sottu:


Tempu di Postu: 25-Nov-2021