Banner

Di chì sò fatti i noodles Konjac

Di chì sò fatti i noodles konjac?Cum'è acibo konjacfabricatore è grossista, vi possu dì chì a risposta hè "konjac", cum'è u so nome, allora chì hè konjac?

 

Descrizzione

Konjac, chì hè scrittu cum'è "Shirataki" (giappunese: 白滝, spessu scrittu cù uhiraganaしらたき), uriginale di u Giappone, cultivatu in modu salvaticu in Cina è in u Sudeste Asiaticu, i noodles konjac sò fatti di a radica di verdura konjac, a ghjente u chjama ancu konjac yam o lingua di diavulu yam o elefante yam, a parolla "Shirataki" significa "cascata bianca". , Descrizzione di a forma, i radichi di konjac sò pieni di Glucomannan, una fibra dietetica soluble in acqua chì sò assai bassu in carbuidrati digeribili è energia alimentaria.U gustu di konjac ùn hè micca piacevule.

 

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi

Noodles umidi è secchi

Ketoslim MoI noodles konjac sò divisi in dui tipi: noodles konjac bagnati è noodles konjac secchi.I noodles konjac umidi sò almacenati in un pacchettu pienu di liquidu.Quandu si manghja, avete bisognu di apre u pacchettu è sciacquate bè prima di coccia.Puzza alkaline.In quantu à i noodles secchi di konjac, ùn hà micca gustu è deve esse imbulighjate prima di coccia.

Differenti da altri noodles

I noodles Konjac sò diffirenti di l'altri noodles cum'è i vermicelli di risu, sò bianchissichi è traslucenti in l'ingredienti, però, i vermicelli sò fatti di farina di risu, i noodles konjac ùn cuntenenu micca calori è carboidrati, è perchè sò fatti di radice di konjac, sò piena difibra dietetica, chì i noodles tradiziunali ùn cuntene micca.Funzioni cum'è questu facenu i noodles konjac una nova stella in l'alimenti di dieta.

Features

  1. Keto amichevule: I noodles Konjac sò à tempu bassu in calori è carbuidrati digeribili, chì significa chì sò permessi in parechje ricette di manghjà sano.Sò senza glutine ècibo vegan.
  2. perdita di pisu: Perchè a radica di konjac sò piene di glucomannan, chì vi dà un longu intervallu per a fame, finiscinu per manghjà menu.
  3. Pò calà u zuccheru di sangue: Glucomannan hè statu dimustratu per aiutà à sminuì u nivellu di zuccaru in sangue in e persone cun diabete è resistenza à l'insuline, a fibra viscosa in Glucomannan ritardarà u svuotamentu di u stomacu, allora u zuccheru in sangue è i livelli di insulina aumentanu più gradualmente cum'è i nutrienti sò assorbiti in u sangue.
  4. Pò calà u colesterolu: I ricercatori anu dimustratu chì u glucomannan aumenta a quantità di colesterolu excreted in feci per chì menu hè reabsorbed in u vostru sangue.

Rischiu putenziale

• Se u cunsumadore hà prublemi digestivu, pò causà prublemi digestivu, cum'è feci sciolti, bloating è gas.Hè più sensu per i cunsumatori per introduci gradualmente in a dieta.

• Glucomannan pò diminuite l'absorzione di certi medicini, cumpresi certi medicini di diabetes.Per impediscenu questu, pigliate a vostra medicazione almenu una ora prima o quattru ore dopu à manghjàtagliatelle shirataki.

• E persone chì sò allergii à u konjac o à e donne incinte, hè megliu ùn pruvà micca sti noodles konjac.

Interessu di u mercatu

Cù l'aumentu di a cuscenza di a salute è a ricerca di l'essenziali dietetichi, l'interessu di u mercatu per i noodles konjac mostra un mudellu crescente.Dopu hè l'interessu di u mercatu in i noodles konjac:

Boni mudelli di dieta:cù l'accentu nantu à una dieta intelligente, ci hè un interessu crescente in fonti d'alimentu bassu in caloria, senza amido è senza glutine, è i noodles konjac cum'è una opzione sensibule alternativa chì indirizza queste preoccupazioni è hè favuritu in u mercatu.

Interessi per l'espansione dietetica:L'individui anu un interessu crescente à espansione a so dieta è aspettanu di sperimentà diverse preferenze è sapori di pasta.I noodles Konjac sò flexibuli è ponu esse preparati in una varietà di manere per affruntà diverse preferenze, cum'è tagliatelle tossed, arrostite è zuppa, è sò dunque largamente viste.

Entusiastas vegetariani è bisogni dietetichi speciali:Cù l'aumentu di u vegetarianismu è i bisogni dietetichi unichi, i noodles konjac sò favuriti cum'è un alimentu senza glutine basatu in vegetali da vegetariani è individui cù bisogni dietetichi speciali.

Fornisce l'interessu di l'industria alimentaria:L'industria di a risturazione hè un cunsumadore impurtante di u mercatu di noodles konjac.Cù a ricerca di un alimentu di qualità, più è più caffè, ristoranti caldi è caffè di dumping decidenu di serve i noodles konjac cum'è una parte integrante di i so piatti per risponde à a dumanda di u cunsumadore di bon cibo.

Cunclusioni

I noodles Konjac sò fatti di a radica di konjac, chì li face un gran sustitutu per i noodles tradiziunali.

Eccettu per esse bassu in calori, 5Kcal per porzione, ponu aiutà à sentenu sanu è serà benefica per u vostru pianu di perdita di pisu.

Inoltre, anu benefici per u nivellu di zuccaru in sangue, u colesterolu.

Ketoslim Mo, cum'è fabricatore è fornitore di noodles konjac, offre una larga gamma di stock all'ingrosso è prudutti persunalizati.Avemu esportatu in più di 50 paesi è regioni cum'è Europa, USA, India, Tailanda, Singapore, Giappone, Malesia è cusì.

Cuntattateci avà per uttene una offerta di quotazione immediatamente!

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi

Tempu di Postu: 13-Jan-2022