Banner

Chì ci hè a differenza trà Konjac Noodles è Shirataki Noodles

I dui sò fatti di patate konjac, ma anu cambiatu in forma.Konjac hè grumosu, mentri Shirataki hè noodle-like.A tecnulugia di trasfurmazioni hè diversa, cusì a forma hè diversa.

I benefici di i noodles konjac

A patata Konjac hè un tipu d'alimentu alkaline benefica, chì pò neutralizà l'acidità eccessiva in u corpu causata da l'acidità eccessiva di u stomacu o aduprà l'acidità eccessiva, è ghjunghje l'equilibriu acidu-base di u corpu.

Prumove a perdita di pisu sana basatu nantutagliatelle konjac, i noodles konjac prumove a perdita di pisu sana per mezu di l'alimenti di base diliziosi à pocu calori.Offre forme tradiziunali di noodle, couscous, pasta, lasagne, spaghetti è risu, ognuna di e quali hè completamente senza zuccheru, glutine, amidu, granu, lattosa, soia, sali, colesterolu è cunservatori.

perdita di pisu

A pasta basata in Konjac-Pasta Konjac hè fatta da un ingredientu unicu chjamatu a pianta konjac, chì hè nativu di l'Asia sudorientale è cuntene glucomannan, chì hè una fibra sana è naturali solubile in acqua, aiuta à a digestioni è a perdita di pisu.

Un sustitutu di pasta deliziosa - quandu cumminata cù unu o dui vetri d'acqua, i noodles konjac vi permettenu di gode di una pasta deliziosa mentre fate attenzione à a vostra dieta.A fibra konjac truvata in ogni platu di noodle konjac hà una capacità eccellente per assorbe i liquidi.Quandu sti fibri entranu in cuntattu cù l'acqua durante a digestioni, questu aiuta à riempie u stomacu, creanu un sensu di satisfaczione è aiutanu à perdiri pesu.

Hè cumplettamente inodore, ancu s'ellu hè ben cunnisciutu chì l'altri noodles konjac anu un odore pungente per via di i so metudi di preservazione, i noodles konjac ùn anu micca, è ognunu imita u gustu è a struttura di i noodles tradiziunali.

Senza carbuidrati per dieti spiciali - I noodles Konjac sò una opzione sana è sicura per qualchissia nantu à una dieta senza glutine, è un sustitutu di pasta adattatu per e persone cù a malatia celiac è a diabetes.Moltu adattatu per i vegetariani, assai adattatu per u stilu di vita paleo o keto.

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi

Pruvate à apre u mercatu di tagliatelle konjac o shirataki in u vostru paese immediatamente.Ketoslim Mo furnisce una guida di vendita prufessiunale è un serviziu post-vendita.

Informazioni di cuntattu:
Tel / WhatsApp: 0086-15113267943
Email: KETOSLIMMO@HZZKX.COM


Tempu di pubblicazione: 26-sep-2021