Banner

Hè periculosu Manghjà Zero Calorie Zero Carb Shirataki Noodles Ogni ghjornu

U fabricatore di alimenti Konjac

Shirataki (giapponese: 白滝, spessu scritta cù l'hiragana しらたき) o ito-konnyaku (giapponese: 糸こんにゃく) sò traslucidi, gelatinosi tradiziunali japonesi tagliatelle fatti da u konjac yam (divil's word elephant yam or significa tonguewhite yam or). cascata', riferenu à l'apparizione di sti tagliatelle.A maiò parte di l'acqua è di glucomannan, una fibra dietetica soluble in acqua, sò assai bassu in carbuidrati digeribili è energia di l'alimentariu, è anu pocu gustu propiu.

I noodles Shirataki venenu in forme "umida" secche è dolci in i mercati asiatichi è in certi supermercati.Quandu si acquistanu bagnati, sò imballati in liquidu.Normalmente anu una vita di conservazione di finu à un annu.Certi marchi necessitanu di risciacquare o parboiling, postu chì l'acqua in l'imballu hà un odore chì certi trovanu sgradevule.

I noodles ponu ancu esse sbuchjati è arrustiti in seccu, chì diminuite l'amarezza è dà à i noodles una consistenza più cum'è pasta.I noodles arrustiti in seccu ponu esse sirvuti in una sopa o una salsa.

Fonte:https://en.wikipedia.org/wiki/Shirataki_noodles

Tagliatelle Shirataki

I noodles konjac sò cattivi per voi?

Eccu i veri risposti da i netizens per a vostra riferenza:

1, Periculu ?No. Assumindu ch'elli accunsenu cun voi.Ùn li piace micca veramente, ma l'aghju manghjatu un paru di volte à settimana per anni.Hanu un gustu quasi cum'è nunda slimy.Puzzanu è avete da sciacquarli veramente bè.Di solitu li coci in brou per aghjunghje un pocu di sapori!Se l'aghju aghjunghje à un piattu cù salsa, di solitu l'aghju inseme a notte prima per ch'elli ponu assorbe abbastanza sapori. Ma questu hè a mo megliu ricetta per elli.Scolate, sciacquate e cuocete in un po' di brodo di pollo.Foglia.Drain again.Allora mette un pocu di burro in una padedda è aghjunghje i noodles.Friggili è esce u più umidità pussibule.Aghjunghjite ova, furmagliu è condimenti.Cook bè.

2、In u mo parè ùn hè micca periculosu, personalmente li manghju uni pochi volte à settimana in parte di a mo dieta.Se guardemu à i fatti di nutrimentu, un saccu saccu hà solu 30 calori, ma hè riccu in fibra chì hè necessariu in u nostru corpu è bonu per i nostri stomaci.Quessi sò bè ​​per manghjà ogni ghjornu, sempre chì ùn hè micca l'unicu alimentu chì manghjate, postu chì u vostru corpu hà bisognu di calori è carbs, proteini, grassi per sopravvive.Questi cum'è una parte di una dieta di ogni ghjornu seria bè.Grazie !

3、In my opinion no, ùn hè micca periculosu, personalmente li manghju uni pochi volte à settimana cum'è parte di a mo dieta.Se guardemu à i fatti di nutrimentu, un saccu saccu hà solu 30 calori, ma hè riccu in fibra chì hè necessariu in u nostru corpu è bonu per i nostri stomaci.Quessi sò bè ​​per manghjà ogni ghjornu, sempre chì ùn hè micca l'unicu alimentu chì manghjate, postu chì u vostru corpu hà bisognu di calori è carbs, proteini, grassi per sopravvive.Questi cum'è una parte di una dieta di ogni ghjornu seria bè.Grazie !

Da: https://www.quora.com/Is-it-dangerous-to-eat-zero-calorie-zero-carb-Shirataki-noodles-every-day

ProudTo Be China Top-notchNoodles Konjac ingrossuFornitore

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi

Tempu di pubblicazione: 02-02-2021